Bezpieczny Wypoczynek w Hotelu Aubrecht
Kodeks Bezpiecznych Zachowań
Uprzejmie prosimy zapoznanie się przed przyjazdem.
Szanowni Goście,
w trosce o bezpieczeństwo Gości wprowadziliśmy procedury minimalizujące wystąpienie ryzyka zarażeniem Covid-19.
Przykładamy do tego jak największą wagę, dlatego prosimy Państwa o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
KODEKS BEZPIECZNYCH ZACHOWAŃ
PRZED PRZYJAZDEM – aby maksymalnie skrócić czas rejestracji:
- Rekomendujemy płatności za pobyt przelewem, przed przyjazdem,w hotelu zachęcamy do płatności bezgotówkowych
- Dla zachowania komfortu nie zmieniliśmy godzin doby hotelowej, jednak ze względu na dodatkową dezynfekcję sprzątanie i przygotowanie pokoju może trwać trochę dłużej.
W RECEPCJI – aby zachować bezpieczeństwo:
- ustawiliśmy szyby ochronne na ladzie recepcji
- recepcjonista co godzinę dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej oraz wszystkich sprzętów. Dezynfekowane są również karty do pokoi, długopisy oraz terminale płatnicze, z których Państwo korzystają,
- przed rozpoczęciem meldowania, prosimy Gości o dezynfekcję dłoni, płynem dostępnym w lobby hotelu,
- informujemy Gości o wprowadzonych procedurach,
- zwracamy uwagę na konieczność zachowania odległości 2 m od innych osób i noszenia maseczek w całym hotelu poza pokojem,
- w recepcji udostępniamy również numer telefonu do Sanepidu i najbliższego lekarza,
- faktury i rachunki wysyłamy drogą elektroniczną, rachunki na pokój goście potwierdzają osobiście podczas pobytu
W POKOJU HOTELOWYM – aby minimalizować kontakt:
- wietrzymy i dezynfekujemy pokój po każdym wyjeździe (w szczególności dezynfekujemy klamki, włączniki, aparat telefoniczny, pilot TV, blaty), używamy do tego specjalnego zamgławiacza i atestowanych środków dezynfekujących
- sprzątanie pokoju odbywa się wyłącznie na wcześniejszą telefoniczną prośbę Gościa (nr tel. do recepcji 100) pod jego nieobecność
- w hotelu, z wyłączeniem restauracji, obowiązuje zakaz przebywania osób innych niż goście hotelowi
W HOTELU W POMIESZCZENIACH OGÓLNODOSTĘPNYCH:
- na terenie hotelu – obowiązuje noszenie maseczek ochronnych zasłaniających nos i usta (bardzo prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na ten wymóg).
- na terenie hotelu obowiązuje zakaz przebywania osób niezameldowanych,
- korzystanie z wind jest możliwe tylko w towarzystwie osób, z którymi mieszkają Państwo w pokoju,
- zapewniamy płyn do dezynfekcji rąk dla Gości w lobby hotelu,
- dezynfekujemy powierzchnie wspólne, w szczególności klamki, poręcze, przyciski do wind i łazienki,
- systematycznie wietrzymy powierzchnie wspólne hotelu.
GASTRONOMIA – dla zapewnienia bezpieczeństwa:
- śniadania serwowane są w Restauracji, z zachowaniem wszelkich wytycznych zgodnych z rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia, w godzinach 7:30-10:30
Szanowny Gościu,
Jeśli jesteś chory prosimy przełóż swój pobyt. Gdy pojawisz się w hotelu z objawami choroby Covid-19 (np. temperatura >=38stC), nie będziemy mogli Cię zameldować, a wpłacony zadatek nie zostanie zwrócony. W przypadku choroby w recepcji jest dostępny termometr bezdotykowy.
W przypadku stwierdzenia objawów chorobowych Covid-19 po zameldowaniu hotel odizoluje Gościa w specjalnym do tego przeznaczonym pokoju i powiadomi odpowiednie służby medyczne.
Wszystkie atrakcje hotelu: siłownia zewnętrzna, pokój zabaw, basen, jacuzzi będą otwierane zgodnie z rozporządzeniami i oficjalnymi harmonogramami.
Dziękujemy za zaufanie i polecamy się Państwu serdecznie.